3 gadgets og kontorartikler, der gør din arbejdsdag nemmere

Vi bruger meget tid på vores arbejde. Ja, faktisk er der flere undersøgelser, der påstår, at det er ⅓ af vores liv, der bruges på dét kontor, i dén butik eller i dén bil. Og derfor er det efterhånden blevet klart, at vi skal gøre livet nemmere for os selv, når vi så er på arbejde.

“Teamwork makes the dream work.” Men ved du, hvad der også får det hele til at køre? En optimeret arbejdsgang. Så det er derfor bedst, hvis du ikke spilder for meget af din arbejdstid på noget, du kunne undgå.

En tablet, der vil noget

Til dig, som arbejder med grafik og lignende, er en god tablet en komplet nødvendighed. Alt efter din arbejdsgang har du måske allerede en tablet, som fungerer super godt for dig. Og det er fint. Det, du så mangler, er tilbehør fra Logitech til den.

Logitech er en af de førende virksomheder, når det kommer til at modernisere dit workflow. Logitech laver forskellige covers til alverdens tablets. Nogle af dem er til at hjælpe med, at tablet’en står, som den skal – andre gange kommer det med et tastatur.

En anden ting, som Logitech tilbyder til tablets, er en digitalpen til Apple-produkter. Pennen sørger for, at du får illustreret de ting, du skal, med præcision.

USB-docking station

Hvis du kender til det med, at dit skrivebord ligner noget, der er løgn, på grund af ledninger, er dette måske lige sagen for dig. En USB-docking station gør, at du kan sætte alle dine USB-stik til i én fin station, så det hele er samlet ét sted.

Når så du har fået mus, tastatur, skærm(e), høretelefoner og så videre sat til stationen, kan du sætte din computer til stationen. Voila! Din computer er også tilknyttet disse ting så.

Organiseringsartikler

Det er her, kontorartikel delen kommer ind. Hvis du konstant møder ind på arbejde til en kontorplads, hvor der flyder papirstakke og skrammel overalt, kan du måske overveje en organisator artikel af en slags. En alt-i-en-beholder, som både kan holde mapper, papirer, lommeregnere, post-its, kuglepenne, en saks og så videre, gør det klart nemmere for dig at rydde op hurtigt. Et overblik gør hele din arbejdsproces hurtigere, så det er en kæmpe fordel, hvis du kan organisere papir i kategorier såsom “gjort”, “skal destrueres”, “skal sendes”, og “skal fikses.” Det er investeringen værd.



Der er lukket for kommentarer.

YOU MAY LIKE